Vervroegd thuis..... - Reisverslag uit Esbeek, Nederland van Dion, Carmen en Sterre - WaarBenJij.nu Vervroegd thuis..... - Reisverslag uit Esbeek, Nederland van Dion, Carmen en Sterre - WaarBenJij.nu

Vervroegd thuis.....

Blijf op de hoogte en volg Dion, Carmen en Sterre

07 Oktober 2013 | Nederland, Esbeek

Hoi allemaal,

Leuk dat jullie ook dit stukje lezen, want het is de eerste (en laatste!) keer dat ik, Sterre, wat mag schrijven. Papa en mama hebben het druk.

Waren we nog lekker op vakantie, zeggen papa en mama ineens dat ik mijn speelgoed moest opruimen omdat we naar huis zouden gaan. Dat vond ik dus echt niet leuk hoor, want ze hadden beloofd dat we nog een weekje zouden blijven. Maar ja, ik heb nou eenmaal niets te vertellen.

Papa vertelde dat mama zich niet lekker voelde en heel veel ziek was. Daarom was het voor ons beter om naar huis te gaan. Ik had natuurlijk wel gezien dat ze veel aan het rusten was en soms hard met consumptie in de wasbak schreeuwde, maar ik dacht dat ze gewoon een beetje lui was en de wasbak stout was geweest. Dat had ik dan toch verkeerd begrepen......

Mama zei tegen me dat ik thuis wel een leuk kadootje zou krijgen, dus ik was snel om! Wij moesten weer heeeel lang vliegen hoor. Tussendoor nog naar een ander vliegtuig lopen, maar dat was echt niet leuk! Mama was zo moe geworden dat papa haar in een karretje moest duwen. Dat vond ik wel fijn want ik mocht meerijden.

Toen we vrijdagavond heel laat thuis waren was oma op visite, maar ik moest wel snel gaan slapen. De volgende dag kreeg ik mijn kadootje; een keileuk, roze shirtje. Er staat ook een beestje en wat letters op de rug, maar dat kan ik zelf toch niet lezen. Kijk maar op de foto die papa er van gemaakt heeft.

Maar ja, nu zullen papa en mama dus geen nieuwe stukjes meer schrijven want de vakantie is voorbij. Leuk dat jullie naar ons hebben gekeken en hebben gereageerd. Wel jammer dat de site soms niet mee wilde werken en dat reageren volgens sommigen niet lukte.

Het is heel jammer dat we vroeger naar huis moesten gaan, maar papa en mama zeggen dat het voor een goed doel was, of zoiets...... Oh ja, papa zegt net dat mama wél héél ziek was, maar zeker niet lui. Papa zegt namelijk dat hij niet de enige was die steeds 'mee unne kleine' liep te sjouwen ??? Snap er niks van.......

Doegie en tot gauw!

X Sterre

  • 08 Oktober 2013 - 05:33

    Els:

    Dikke proficiat xxx

  • 08 Oktober 2013 - 07:13

    Nina En Dide:

    Hey Sterre,

    Het is echt heeeeel leuk om niet meer in je eendje te zijn. Ik vond het alleen wel stom dat ik ineens mijn bed moest afstaan en dat mama en papa nu altijd roepen: pas op voor je zus, niet tillen, niet doen, samen spelen samen delen. Maar je krijgt er wel heeeel veel voor terug!! Wij hopen dat je mama zich snel beter beter gaat voelen en dat ze niet telkens meer boven de wc hangt. Ik denk dat jou volgende vakantie lekker burgelijk in center parcs zal zijn..:) maar dat is ook leuk hoor! Gelukkig heb jij wel veel mooie dingen gezien in amerika en canada. Geniet nog van de rust alleen de laatste maanden en verwen je mama maar flink. Oja.. Niet schrikken als je mama dadelijk opeens op een waggelende dikke eend gaat lijken. Dat schijnt erbij te horen. Oja wat ook heel leuk is dat als je broertje of zusje geboren wordt jij van veel mensen ook een kado krijg. Dat vond ik het leukste aan al_ dat bezoek. Enne wij vinden t ook leuk om een keer blauwe muisjes te eten.. ). Maar als het roze is dan vinden we dat ook heel leuk! Wij kunnen niet wachten op ons nieuwe vriendje!

    Wij zien je deze week, dan gaan we lekker samen spelen en zwemmen!

    X nina en dide

  • 10 Oktober 2013 - 21:11

    Noortje:

    Wat een leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd alle drie!
    En idd een goede reden om eerder naar huis te komen...

    Liefs Noor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dion, Carmen en Sterre

Van donderdag 29 augustus tot vrijdag 11 oktober zijn we met z'n drieën met een camper op pad in Noordwest Amerika en Zuidwest Canada. We willen vooral veel mooie, adembenemende natuur zien. Als het enigszins kan willen we zeker met foto's van orca's en beren thuiskomen! We starten onze reis in Seattle om van daaruit snel Canada in te duiken. Grofweg gaan we via Vancouver Island, Vancouver en de bekende Canadese Rocky Mountains (Banff en Jasper NP) weer zuidwaarts naar Amerika. In Amerika doen we flink aantal nationale parken aan, maar in elk geval het oudste NP van de wereld, Yellowstone. Afhankelijk van de tijd gaan we dan via Las Vegas óf dwars Nevada via Reno naar San Francisco, van waaruit we op 10 oktober weer terugvliegen. We hebben er zin in!

Actief sinds 25 Aug. 2013
Verslag gelezen: 3565
Totaal aantal bezoekers 23977

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2013 - 11 Oktober 2013

Noordwest Amerika en Zuidwest Canada

Landen bezocht: